Sou a: Inici / Notícies / Notícies 2023-2024 / Acte institucional #25NUPC

Acte institucional #25NUPC

Dimecres 22 de novembre l’Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) acollirà els actes centrals de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per el Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones, als quals es convida a tota la comunitat universitària a participar de forma activa.
Acte institucional #25NUPC

El 25 de novembre de cada any se celebra el Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones i està reconegut per l'Organització de les Nacions Unides (ONU). La violència contra les dones es pot presentar en diferents àmbits: físic, sexual, psicològic i econòmic.

Dades de l'Acte institucional #25NUPC

🗓 22/11/2023
🕛 12.10 h
📍  Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), davant de l'edifici A del Campus Diagonal-Besós

Conduirà l’acte, Muriel Botey, sotsdirectora i responsable d’igualtat de l’EBBE

12.10 h Concentració

Parlaments

• Rector de la UPC, Daniel Crespo.
  • Vicerectora de Responsabilitat Social, Josefina Antonijuan
  • Alcaldessa de Sant Adrià de Besòs, Filo Cañete.

Lectura del manifest

• Manifest 25N elaborat per la comissió Dones i Ciència del CIC, farà lectura Adriana Ferran, directora EEBE.
  • Manifest 25N elaborat el consell d’estudiantat de la UPC, faran  lectura Alba Domingo, estudianta de l'EEBE, i Isa Domingo, de la delegació d'estudiants de l'Escola de Camins (DAEC).

Minut de silenci

12.25 h Impro feminista

Acció artística per part de Minusas teatre i La Otra Escena

L'acte continuarà a la sala polivalent de l'Edifici A