Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / 10a edició Networking Talent Day. Recerca i Innovació.

10a edició Networking Talent Day. Recerca i Innovació.

UPC Alumni organitza aquest esdeveniment anual que facilita el contacte entre les empreses/institucions i el talent que es genera a la Universitat Politècnica de Catalunya.
10a edició Networking Talent Day. Recerca i Innovació.

El proper 6 de juliol UPC Alumni organitza la 10a edició del Networking Talent Day - eNTD. Enguany el focus estarà posat en la Recerca i la Innovació.

L’esdeveniment està obert a la participació d’estudiantat i titulats i titulades de màster i doctorat, amb l’objectiu d’afavorir la transferència del coneixement i els resultats de la recerca a les empreses i institucions.

Durant la jornada, cada empresa/institució tindrà l’oportunitat de mantenir una trobada en línia de 45 minuts, en grups reduïts, en què podrà informar sobre els perfils professionals que cerca. Els assistents tindran l’oportunitat de traslladar-vos les seves consultes.

09:30h - 10:30h Benvinguda institucional

Taula rodona Ocupadors / Doctorats

10:30h - 13:30h Trobades per Meet Hangout entre empreses i candidats.

Participació gratuïta, cal fer inscripció.

Més informació.