Doble titulació

Una doble titulació et permet, cursant una combinació d’assignatures de dues titulacions diferents, assolir els dos títols de grau. A l’EPSEB pots accedir a fer dobles titulacions.

Doble grau entre el grau en Arquitectura Tècnica i Edificació i el grau en Enginyeria Civil

Doble grau entre els estudis de grau en Arquitectura Tècnica i Edificació de l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona i el grau en Enginyeria Civil – itinerari Construccions civils de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona

La finalitat d’aquest doble grau és oferir una titulació de tècnics en l’àmbit de la construcció en totes les seves vessants, des de l’edificació a l’obra púbica. Amb aquesta proposta es pretén donar resposta a la demanda del mercat laboral de professionals en l’àmbit de la construcció, a la vegada que s’obren noves perspectives professionals.

Amb aquesta nova titulació, l’estudiantat podrà:

• Veure una oferta nova amb possibilitats més àmplies de futur professional
  • Combinar l’aprenentatge de coneixements tècnics més complerts, tant en l’àmbit edificatori com d’obra pública.
  • Arribar a ser un professional amb una visió més àmplia de la realitat laboral
  • Obtenir un millor posicionament en l’accés al mercat de treball
  • Aconseguir situacions laborals més ben valorades i remunerades.

El pla d’estudis s’ha dissenyat de forma que els dos graus es van assolint en paral·lel i contempla que la càrrega de treball en tots els cursos superi els 60 ECTS.

• Durada: 5 anys
  • Places ofertades: 10 places per curs acadèmic

Pla d'estudis del doble grau.