Sou a: Inici / Notícies / Notícies 2023-2024 / Beca Equitat

Beca Equitat

Del 14 de setembre al 31 d'octubre es pot sol·licitar aquesta beca, que redueix un percentatge de l'import dels crèdits matriculats en funció del llindar de renda de la unitat familiar.
Beca Equitat

La beca Equitat consisteix en l’aplicació d’un percentatge de minoració fins a un màxim del 80%, segons el tram de renda assignat i els estudis que cursis, en el preu de la matrícula (crèdits ordinaris matriculats per 1a vegada).

Destinataris

En el cas de l'estudiantat de l'EPSEB, ha d'estar matriculat per primera vegada dels crèdits d'un ensenyament que condueix a l'obtenció d'un títol universitari oficial de grau. És a dir, estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació i del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica.

Termini

Del 14 de setembre al 31 d'octubre de 2023 a les 14 hores ambdós inclosos.

Requisits

Generals:

• Tenir nacionalitat espanyola o de qualsevol estat membre de la Unió Europea:
    • Si ets ciutadà de la Unió Europea o ho són els teus familiars, caldrà que tingueu la condició de residents permanents o acreditar que sou treballadors per compte propi o d'altri.
    • Si ets estudiant no comunitari, cal que tinguis permís de residència a Espanya, és a dir, NIE/TIE (Targeta Identificació Estranger). No serveix el permís d'estudiant.

Aquest requisit s'ha de complir a 31 de desembre de 2022. No obstant això, cal que els ciutadans de la Unió Europea tinguin vigent l'autorització de residència en el moment de formalitzar la sol·licitud.

Acadèmics:

• Estar matriculat d'estudis oficials de grau en una de les universitats públiques de Catalunya el curs 2023-2024.

Econòmics:

Incompatibilitats:

Consulteu les incompatibilitats(obriu en una finestra nova) de la beca Equitat 2023/2024.

Més informació: https://www.upc.edu/sga/ca/Beques/BequesEstudi/BecaEquitat_2324