El carnet de la UPC al mòbil

El carnet de la UPC, que t’identifica com a membre de la comunitat universitària (estudiantat, PAS i PDI), és digital i està disponible des de l’App UPC.

Per a què serveix el carnet digital?

Com obtenir-lo?

Per obtenir al carnet digital has d'estar registrat a la identitat i disposar d'una fotografia. El registre a la identitat és automàtic en el moment de formalitzar la matrícula, en el cas de l'estudiant, o en el moment de la contractació, en el cas de PAS i PDI.

La foto la pots carregar des d'aquest enllaç.

Després només cal descarregar-se l'app UPC i ja podràs disposar del teu carnet digital!

App UPC

App UPC és l'aplicació mòbil adreçada a Estudiantat, PAS, PDI i Futurs Estudiants de la UPC, que inclou accés a informació, funcionalitats i serveis específics per a cada col.lectiu. Està disponible tant per als dispositius que utilitzen el sistema operatiu "Android" a Google Play, com per als que utilitzen el sistema operatiu "iOS" a l'App Store.

icono googleplayicono appstore

Què hi pots trobar

• El teu espai, on es pot visualitzar el carnet UPC, modificar la fotografia de la identitat i accedir als enllaços més rellevants pel col·lectiu corresponent. L'estudiantat també disposa del seu horari de classe i dels avisos (notes a ATENEA, avisos de la seva escola i dels serveis UPC).
  • Suport, on es pot accedir a serveis en funció del col·lectiu: Directori UPC, Mapes dels diferents centres i informació de les biblioteques per al PAS i PDI i, igualment, Mapes, informació de Biblioteques i Beques per a l'Estudiantat.
  • La UPC al dia, amb les notícies i agenda UPC i informació general sobre la UPC.
  • Personalització de l'App, per tal d'escollir l'idioma (català, anglès o castellà), decidir si volem veure o no l'agenda UPC a la nostra pàgina d'inici i activar/desactivar els enllaços directes del nostre interès.