Sou a: Inici / Notícies / Notícies

Notícies del lloc
Admissió als estudis de màster - curs 2022-2023 - 1r quadrimestre
Publicació de la llista definitiva d'admissió
Convocatòria d’ajuts 2022 en el marc del Projecte NEXUS
Resolta la convocatòria de finançament per a projectes acadèmics, de recerca i de transferència de coneixement i innovació, amb un ajut màxim de 5.000 euros per projecte. Aquesta convocatòria s'ha pogut dur a terme gràcies al conveni signat amb Constructora del Cardoner.
Curs intensiu sobre construcció amb fusta
Vols compartir experiències amb estudiantat d’arreu d’Europa sense moure’t de Barcelona? Participa al curs que es durà a terme a l’EPSEB entre el 5 i el 16 de setembre de 2022.
L’EPSEB col·labora amb el programa A12 Estudis i Recerca Interuniversitària
A12 Estudis i Recerca Interuniversitària (ERI) és una entitat cultural de formació contínua sense ànim de lucre. Els programes formatius de A12 ERI ofereixen la possibilitat, a la gent gran, d’adquirir, actualitzar o ampliar els coneixements i aptituds per al desenvolupament personal.
UPChelps
Aquesta convocatòria té com a objectiu sufragar les despeses de matrícula (crèdits/taxes/tutoria) d'aquelles persones que puguin acreditar documentalment dificultats socio-econòmiques que els impedeixen o dificulten continuar amb els seus estudis.
Curs d'introducció per a estudiantat nou dels graus de l'EPSEB.
Del 6 al 22 de setembre es durà a terme un curs gratuït introductori de Matemàtiques i de Mecànica dirigit a l'estudiantat nou dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica.
Admissió per trasllat d'expedient a les titulacions de grau
Llistat de persones admeses per trasllat d'expedient curs 2022-23 1Q
Sessió informativa per a l'estudiantat de nou accés
L'Escola organitza sessions informatives per a l'estudiantat de nou accés a l'inici dels seus estudis.
Informació de la Matrícula 2022-2023 - Estudiantat de NOU ingrés
En aquest apartat podràs trobar informació sobre tots els tràmits que afecten a la matrícula dels estudiants de nou ingrés de l'any acadèmic 2022-2023
I Premi al millor TFG i TFM en Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada
La càtedra Grupo Construcía convoca la primera edició dels premis al millor Treball de Fi de Grau (TFG) i Treball de Fi de Màster (TFM) la temàtica dels quals s'emmarqui al camp de l'Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada que s'hagi realitzat al llarg dels cursos acadèmics 2020-2021 i 2021-2022 a un grau o màster de l'EPSEB, l'ESEIAAT o l'ETSECCPB de la UPC.