Sou a: Inici / Notícies / Notícies

Notícies del lloc
Dos premis internacionals per al projecte europeu EngiMath
El projecte, en el que ha participat professorat de l’EPSEB, ha rebut els premis Golden Apple for the Best ERASMUS+ innovation i el Best project in the Skills Relevance de l’EURASHE.
Dos equips catalans entre els guanyadors de la II Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"
L'equip de CFGM de l'Institut Castellet de Barcelona i l'equip de CFGS del INS Torre Vicens de Lleida han aconseguit quedar en segona posició a nivell estatal en les seves respectives categories.
Oferta de beca d'aprenentatge a l'EPSEB
Vols treballar i compaginar-ho amb els estudis? Aquí tens tota la informació.
Avaluació del quadrimestre en curs i informació de la matrícula del proper quadrimestre
L'avaluació del quadrimestre de primavera 2021-2022 i informació de la matrícula del quadrimestre de tardor 2022-2023 per a l'estudiantat NO NOU.
Informació de la Matrícula 2022-2023 - Estudiantat de NOU ingrés
En aquest apartat podràs trobar informació sobre tots els tràmits que afecten a la matrícula dels estudiants de nou ingrés de l'any acadèmic 2022-2023
I Premi al millor TFG i TFM en Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada
La càtedra Grupo Construcía convoca la primera edició dels premis al millor Treball Fi de Grau (TFG) i Treball de Fi de Màster (TFM) la temàtica dels quals s'emmarqui al camp de l'Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada que s'hagi realitzat al llarg dels cursos acadèmics 2020-2021 i 2021-2022 a un grau o màster de l'EPSEB, l'ESEIAAT o l'ETSECCPB de la UPC.
Preinscripció oberta al màster de Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació
Encara podeu optar a una de les places del MUDIATEC que s'ofereixen per al proper curs 2022-2023.
Defenses de TFG/TFM - convocatòria juny/juliol 2022
Les defenses dels treballs seran PRESENCIALS del 4 al 20 de juliol (ambdós inclosos) en horari de matí o de tarda.
Dona el teu mòbil a la ciència
Els mòbils recollits s'utilitzaran en el projecte de recerca Biometallum de la UPC per millorar-ne el reciclatge.