Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022 / Guanyadors dels premis Catalunya Construcció 2021 de l’EPSEB

Guanyadors dels premis Catalunya Construcció 2021 de l’EPSEB

Esteve Gonzàlez Cuxart, titulat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, i Oriol Marín Gordi, PDI del grau i del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació, han estat guanyadors dels premis Catalunya Construcció 2021, que s'han entregat el 19 de novembre.
Guanyadors dels premis Catalunya Construcció 2021 de l’EPSEB

El jurat de la XVIII edició dels Premis Catalunya Construcció 2021 ha triat les candidatures guanyadores les seves 5 categories professionals. A més, també atorga el premi al millor Treball de Fi de Grau a Esteve Gonzàlez Cuxart, titulat de l’EPSEB. Aquest és el quart any consecutiu que un titulat de l'Escola guanya aquest premi.

L'Esteve va fer un TFG sobre la propagació d'incendis en façanes de patis interiors d'edificis, dirigit per les professores Ana Maria Lacasta i Pilar Giraldo. Aquest treball també ha estat premiat amb el 2n lloc al millor TFG en l’àmbit espanyol atorgat pel Consejo General de la Arquitectura Técnica de España.

Podeu consultar el treball a: https://upcommons.upc.edu/handle/2117/329093

Entre la resta de premiats també podem trobar al professor Oriol Marin, del departament de Tecnologia de l'Arquitectura, que rebrà el guardó en la categoria de Rehabilitació Funcional per la rehabilitació del Casal de Joves La C@va a Bigues i Riells (Vallès Oriental).

Sobre els premis

Els Premis Catalunya Construcció van més enllà dels valors arquitectònics dels projectes de referència i posen l’èmfasi en la qualitat de l’obra construïda, els mètodes i processos d’execució i en la tasca professional duta a terme pels equips tècnics, que sovint tenen una composició multidisciplinària.

El nombre total de candidatures presentades en aquesta edició ha estat de 101, el jurat en va fer una primera selecció de la qual en va escollir les 17 que finalment han optat als premis. L'objectiu d'aquests premis que convoca el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB) és reconèixer l'esforç dels equips de professionals i empresaris que, amb el seu treball, contribueixen a millorar la qualitat, la gestió, la sostenibilitat, la innovació i la seguretat de la construcció. Els premis compten amb el suport del Consell de Col·legis d'Aparelladors i Arquitectes Tècnics de Catalunya i d'Arquinfad

Des de l’Escola volem felicitar als dos guanyadors!