Presentació del llibre "El yeso en la arquitectura histórica"

El dia 24 d'abril a les 12 hores a la planta 1 de la Biblioteca de l'EPSEB es presenta el llibre "El yeso en la arquitectura histórica" escrit per Belén González i la professora de l'EPSEB, Antonia Navarro.

El dia 24 d'abril es presenta el llibre "El yeso en la arquitectura histórica", que han escrit conjuntament Belén González i Antonia Navarro.

La Belén González és titulada del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació i del màster universitari en Enginyeria d'Edificació (l'actual màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació) i, avui dia, és professora a la Universitat de Girona. L'Antonia Navarro és professora a l'EPSEB, del departament de Tecnologia de l'Arquitectura.

La presentació del llibre "El Yeso en la arquitectura histórica" es farà a les 12 hores a la planta 1 de la Biblioteca de l'EPSEB.