Sou a: Inici / Informació acadèmica / Tràmits administratius / Matrícula de crèdits optatius per pràctiques en empresa

Matrícula de crèdits optatius per pràctiques en empresa

Informació prèvia

Podeu cursar els crèdits optatius mitjançant la realització de pràctiques en empresa que estan contemplades a la Normativa de pràctiques en empresa i reconeixement de crèdits per activitats no docents.

Les pràctiques en empresa es realitzaran en el marc d'un Conveni de Cooperació Educativa.

Sol·licitud i matrícula

Una vegada gestionat el conveni i abans de la seva signatura, l'estudiant haurà de matricular-se de 6 o de 12 crèdits optatius en el cas dels estudis de grau i posteriorment adreçar-se a l'Àrea de Recursos de l'EPSEB per tal de finalitzar el tràmit i signatura de l'esmentat conveni.

Per realitzar la matrícula l'estudiant haurà d'emplenar una sol·licitud mitjançant l'e-Secretaria indicant el nombre de crèdits a matricular i adreçar-se a la Secretaria del centre, aportant còpia del conveni, degudament segellada per l'Àrea de Recursos.

Resolució

Un cop finalitzat el conveni i avaluades les pràctiques realitzades la nota serà incorporada al vostre expedient.