Sou a: Inici / Formularis / Sol·licitud de lloguer d'espais de l'EPSEB / Solicitud de alquiler de espacios de la EPSEB

Per tal de poder llogar un dels espais disponibles a l'EPSEB, heu d'omplir aquest formulari. Una vegada rebut, s'estudiarà la petició i es donarà resposta adjuntant el pressupost de lloguer corresponent.

Els camps amb asterisc (*) són obligatoris.

Para poder alquilar uno de los espacios disponibles en la EPSEB, hay que rellenar este formulario. Una vez recibido se estudiará la petición y se dará respuesta adjuntando el presupuesto de alquiler correspondiente.

Los campos con asterisco (*) on obligatorios.

Dades de l'entitat sol·licitant - Datos de la entidad solicitante
Espai sol·licitat - Espacio solicitado
Sales Salas
  cap aula 1 aula 2 aules 3 aules 4 aules 5 aules
Aula fins a 100 persones (amb PC, projector i pissarra) / Aula hasta 100 personas (con PC, proyector y pizarra)
Aula fins a 100 persones (amb PC i equip streaming) / Aula hasta 100 personas (con PC y equipo streaming)
Aula de 100 o més persones ( (amb PC, projector i pissarra) / Aula de 100 o más personas (con PC, proyector y pizarra)
Aula informàtica fins a 33 persones (amb PCs, projector i pissarra) / Aula informática hasta 33 personas (con PCs, proyector y pizarra)
Altres espais Otros espacios

L'enviament d'aquest formulari implica que s'està d'acord amb les tarifes de cadascú dels espais.Aquestes tarifes es poden consultar al web de l'escola i al pressupost de la UPC.

El envío de este formulario implica que se está de acuerdo con las tarifas de cada uno de los espacios. Estas tarifas se pueden consultar en la web de la escuela y en el presupuesto de la UPC.

Activitat que es durà a terme - Actividad que se llevará a cabo
Es cobra algun tipus de tarifa per a inscripció o altres conceptes?   ¿Se cobra algún tipo de tarifa para la inscripción u otros conceptos?

Dates de l'activitat - Fechas de la actividad
Inici activitat   Inicio actividad
/ /   :
Final activitat   Final actividad
/ /   :
Observacions - Observaciones
Protecció de dades personals / Protección de datos personales

Informació de protecció de dades

Responsable del tractament

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona

Dades de contacte del delegat de protecció de Dades

Finalitat del tractament

F012 Reserva i lloguer d'infraestructures

Gestió d'espais de l'EPSEB.

Legitimació

Consentiment.

Destinataris

Amb el seu consentiment explícit, les seves dades de contacte, a la entitat o persones que organitzen l'esdeveniment.

Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades .

Termini de conservació

Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen en la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels seus drets, pot presentar una reclamació davant APDCAT: apdcat.gencat.cat

Los campos con * son obligatorios

Información de protección de datos

Responsable del tratamiento

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona

Datos de contacto del delegado de protección de datos

Finalidad del tratamiento

F012 Reserva y alquiler de infraestructures

Gestión de espacios de la EPSEB.

Legitimación

Consentimiento.

Destinatarios

Con su consentimiento explícito, sus datos de contacto, a la entidad o personas que organizan el evento.

Derechos de las personas

Solicitar el acceso, la rectificación o supresión, la limitación del tratamiento. Oponerse al tratamiento. Portabilidad de los datos.

Plazo de conservación

Mientras sea necesario para cualquiera de los propósitos que se describen en nuestra política de conservación.

Reclamación

Si no ha sido satisfecho el ejercicio de sus derechos, puede presentar una reclamación ante APDCAT: apdcat.gencat.cat