Notícies premis

Esteve Gonzàlez Cuxart, titulat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, i Oriol Marín Gordi, PDI del grau i del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació, han estat guanyadors dels premis Catalunya Construcció 2021, que s'han entregat el 19 de novembre.

L’Erick, titulat del màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació, ha obtingut el 2n premi del concurs de fotografia en la modalitat “Realitat” atorgat per el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC, el premi s’entregarà el 2 de juny a la jornada de presentació dels projectes UPC 2021 de cooperació.

Robert Cardona Aguilar, membre del grup de recerca GEOMVAP, del departament de Matemàtiques de la UPC i del Laboratori de Geometria i Sistemes Dinàmics de l'EPSEB, obté el premi Evariste Galois 2019, de la Societat Catalana de Matemàtiques pel seu treball Singular 'Symplectic manifolds and integrable systems'.