Un estudiant de l'Escola, guanyador del 2n premi del Consejo General de la Arquitectura Técnica (CGATE)

25/06/2019

L'Andreu Riutort Isern va presentar el seu treball de fi de grau amb el títol "Cooperació en l'ampliació de l'escola de Jiñocuabo (Nicaragua)", i va ser guardonat amb el 2n premi.

El Comitè Avaluador va resoldre en el mes de maig els I Premios a Trabajos de Fin de Grado d'Escoles Universitàries amb graus que condueixen a la professió d'Arquitectura Tècnica. A aquests premis es podien presentar tots els recents titulats que havien obtingut una qualificació mínima d'aprovat en el seu treball de fi de grau.

L'objectiu principal és proveir a aquest professionals una major visibilitat i prestigi en el seu començament de la seva etapa laboral en el sector.