Robert Cardona Aguilar obté el premi Évariste Galois 2019

24/04/2019

Robert Cardona Aguilar, membre del grup de recerca GEOMVAP, del departament de Matemàtiques de la UPC i del Laboratori de Geometria i Sistemes Dinàmics de l'EPSEB, obté el premi Evariste Galois 2019, de la Societat Catalana de Matemàtiques pel seu treball Singular 'Symplectic manifolds and integrable systems'.

Robert Cardona és contractat FPI-BGSMath i està realitzant la seva tesi doctoral sota la direcció d'Eva Miranda. A la pàgina Resolució Premi Évariste Galois 2019 trobareu la resolució. El lliurament del premi va tenir lloc el 30 d'abril a l'Institut d'Estudis Catalans (IEC).

El premi Evaristé Galois (1811-1832) està adreçat a estudiantat de màster o de doctorat que hagin realitzat un treball d'investigació, bibliogràfic o d'assaig sobre les matemàtiques, i va ser instituït l'any 1962. Els treballs han d'ésser inèdits i redactats en llengua catalana o anglesa, amb un ampli resum en català i en la versió en anglès.