06/11/2019

Durant el desenvolupament de l'Acte Acadèmic de lliurament de diplomes i premis curs 2019/2020, es van lliurar els premis als guanyadors del concurs

El jurat estava format pels següents membres:

• Susana Pavón García, membre de suport de la Junta de Govern del Col·legi Oficial d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona.
  • Joan Ramón Rosell Amigó, professor del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura.
  • Pedro Sarró García, professor del Departament de Representació Arquitectònica.

Després de l'àmplia deliberació i anàlisi dels treballs, el jurat, per unanimitat, de conformitat amb les bases que regeixen aquest concurs, va acordà concedir els següents premis:

3r premi, dotat amb 600€ en serveis del Col·legi:

• Títol: "Estudio energético de la escuela Esteve Barrachina de Sitges con Revit"
  • Autor: Alejandro Rodríguez Stieger.
  • Director: Antonio Caballero Mestres, professor del Dept. Tecnologia de l'Arquitectura.

2n premi dotat amb 900€ en serveis del Col·legi:

• Títol: "Proyecto de rehabilitación y cambio de uso de uno de los edificios principales "La Caserna" de la antigua colonia química de Flix a centro de la nueva producción"
  • Autors: Eric Esquefa Casolive i Ivan Muñoz Muñoz
  • Director: Jesús Esquinas Dessy, professor del Dept. de Representació Arquitectònica.

1r premi dotat amb 1.500€ en serveis del Col·legi:

• Títol: "Construcción y arquitectura del mercado Maignon de Badalona (1886-1889)"
  • Autor: Marc Solé Ferrer
  • Director: Ramón Graus Rovira, professor del Dept. Teoria i Història de l'Arquitectura i Tècniques de Comunicació

Tots els premis van ser lliurats per Sr. Celestí Ventura, Presidente del Colegio de Aparejadores, Arquitectos Técnicos e Ingenieros de Edificación de Barcelona.