2022-2023

El proper 15 de febrer es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG).

A12 Estudis i Recerca Interuniversitària (ERI) és una entitat cultural de formació contínua sense ànim de lucre. Els programes formatius de A12 ERI ofereixen la possibilitat, a la gent gran i la comunitat de l'EPSEB, d’adquirir, actualitzar o ampliar els coneixements i aptituds per al desenvolupament personal.

Del 21 al 26 de febrer de 2023 es durà a terme la tercera edició de la Biennal Ciutat i Ciència, enguany centrada en el fet de viure. Entre les diferents activitats del programa, hi haurà “Vespres de recerca - Mobilitat i protecció ambiental” amb la participació del professor Carles Serrat.

Vols marxar de mobilitat? Tens dubtes sobre si fer-ho o no? Vols conèixer quines possibilitats tens? El proper 23 de febrer tindrà lloc la sessió informativa dels programes de mobilitat internacional de l'Escola per al curs acadèmic 2023-2024.

El Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona vol adaptar la seva seu, vol transformar l’espai per obrir-lo a les noves generacions de professionals de l’arquitectura tècnica i a tota la ciutadania. Per això convoquen un concurs d’idees obert també a l’estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.

La mobilitat SICUE permet realitzar part dels estudis en una universitat espanyola, amb garanties de reconeixement acadèmic i d'aprofitament, així com d’adequació al perfil curricular

Estudiantat de l’assignatura “Territoris Intel·ligents” del màster universitari en Gestió de l'Edificació assisteix a la xerrada de tancament del projecte “Llindars Urbans. eLudens”, projecte guanyador de la convocatòria La Ciutat Proactiva 2021 - BIT Habitat - Ajuntament de Barcelona.

El passat 2 de març l’estudiantat de l’assignatura “Mediació i Gestió de Conflictes” del màster universitari en Gestió en Edificació #MUGE va fer una visita tècnica al Zoo de Barcelona