Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / L’EPSEB col·labora amb el programa A12 Estudis i Recerca Interuniversitària

L’EPSEB col·labora amb el programa A12 Estudis i Recerca Interuniversitària

A12 Estudis i Recerca Interuniversitària (ERI) és una entitat cultural de formació contínua sense ànim de lucre. Els programes formatius de A12 ERI ofereixen la possibilitat, a la gent gran i la comunitat de l'EPSEB, d’adquirir, actualitzar o ampliar els coneixements i aptituds per al desenvolupament personal.
L’EPSEB col·labora amb el programa A12 Estudis i Recerca Interuniversitària

Els continguts dels cursos són molt variats i estan orientats a programes que donen rellevància a la cultura, el coneixement, la salut, l’entorn i l’actualitat. La finalitat dels programes de formació és facilitar l’accés a la informació i a la cultura i propiciar el desenvolupament personal, alhora que contribueix al desenvolupament d’una societat més culta, crítica i participativa.

Aula, horari i oferta de conferències

• Lloc conferències i sessions a l’EPSEB serà a la planta baixa l’aula 0.2.

• Els horaris de dilluns i dimecres de 10 a 11.45 h.

• Podeu consultar el programa complert amb l’oferta de conferències aquí.