Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Visita tècnica al Zoo de Barcelona

Visita tècnica al Zoo de Barcelona

El passat 2 de març l’estudiantat de l’assignatura “Mediació i Gestió de Conflictes” del màster universitari en Gestió en Edificació #MUGE va fer una visita tècnica al Zoo de Barcelona
Visita tècnica al Zoo de Barcelona

El passat 2 de març l'estudiantat de l'assignatura "Mediació i Gestió de Conflictes" va fer una visita tècnica al Zoo de Barcelona amb els responsables del Zoo. Van visitar 3 obres: Zona 1ª Orangutans, Zona 2ª Terrari y Zona 3ª Seu Veterinària.

Això els va permetre, ja a l'aula, plantejar-se diferents situacions conflictives que es poden donar durant el desenvolupament d'una obra de característiques singulars, com les del Zoo de Barcelona, i com gestionar-les.

arxivat sota: