Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Mobilitat Nacional Sicue 2023/2024

Mobilitat Nacional Sicue 2023/2024

La mobilitat SICUE permet realitzar part dels estudis en una universitat espanyola, amb garanties de reconeixement acadèmic i d'aprofitament, així com d’adequació al perfil curricular
Mobilitat Nacional Sicue 2023/2024

Requisits

Generals:

• Cal ser estudiant de grau de la UPC.
  • La mobilitat s'ha de sol·licitar en el marc d'un acord bilateral vigent.
  • La durada de l'estada ha de ser anual o d'un quadrimestre en funció de l'acordat en el conveni bilateral. No obstant això, podran autoritzar-se acords acadèmics per a estades de mig curs i a l'inrevés, sempre que els coordinadors de les universitat de destí i origen estiguin d'acord. Cal recollir el canvi en l'acord acadèmic.

A l'estudiantat que no compleixi aquests requisits, els serà denegada la petició sense entrar a valorar el seu expedient acadèmic.

Acadèmics:

• Tenir superats un mínim de 45 crèdits, sense perjudici del compliment de la normativa interna dels centres de la UPC quant al mínim de crèdits superats per a poder optar a una mobilitat.
  • Tenir formalitzada una matrícula de 30 crèdits. (En el cas d'estudiants procedents de trasllat, hauran de ser 45 crèdits superats) o, en el cas de ser els últims per a finalitzar la titulació, de la totalitat restant.

Més informació a: https://www.upc.edu/sga/ca/Beques/MobilitatSenseBeca/Sicue