2022-2023

El proper 26 d'abril es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG).

El Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC convoca la dinovena edició del concurs Imatges del Sud Global. L'objectiu és difondre les diferents realitats dels llocs on s'han desenvolupat projectes, promovent i reconeixent la participació activa de la comunitat universitària UPC en els àmbits de la solidaritat i la cooperació per al desenvolupament.

Un any més, el Pràcticum Odisseu es posa en marxa, proporcionant a l'estudiantat de les universitats catalanes la possibilitat de realitzar pràctiques remunerades durant els mesos d’estiu en empreses i institucions ubicades en zones rurals.

Del 17 al 21 d’abril es dura a terme la Jornada de sostenibilitat “Ciudad y arquitectura adaptables: respuestas ante el desafío del cambio climático y sus consecuencias”. La jornada, que es desenvolupa a Costa Rica, es podrà seguir en línia per facebook.

Amb el lema "Canvia el Món amb la UPC", el premi vol donar suport a iniciatives de la UPC en col·laboració amb altres actors socials, que pretenguin transformar la realitat incloent la perspectiva de gènere, la inclusió, la solidaritat i la sostenibilitat. La teva iniciativa pot obtenir un premi valorat en 2.000 euros per utilitzar durant el 2023!

Aquesta convocatòria té com a objectiu oferir un total de 32 beques a l'estudiantat de nou accés a la Universitat i que es matriculin a temps complet a qualsevol dels graus impartits en centres propis de la UPC, inclou futur estudiantat dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica.

Aquesta convocatòria té com a objectiu minoritzar l’import de les matrícules del quadrimestre de primavera del curs 2022/2023 dels estudiants extracomunitaris, que van iniciar els estudis de màster amb anterioritat al curs 2022/2023 i que puguin demostrar que han hagut de sol·licitar una beca o un préstec bancari per un import inferior al que actualment han d’abonar.

El 2022 el consum total d'energia a l’Escola ha disminuït en un 5,64%, la reducció del subministrament de gas ha estat d’un 10,22%, per contra, l’electricitat ha augmentat lleugerament, un 1,49% (respecte el consum dels anys 2018 i 19). Les emissions s’han reduït un 10,05%. L'estalvi energètic al conjunt de la UPC arriba al 13%.

El passat dijous 4 de maig, estudiantat de l’assignatura “Prevenció de Riscos Laborals” del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, va visitar l’obra de la nova biblioteca municipal de Sarrià a Barcelona, que està en fase d’estructura.