Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / IV Premi UPC al Compromís Social

IV Premi UPC al Compromís Social

Amb el lema "Canvia el Món amb la UPC", el premi vol donar suport a iniciatives de la UPC en col·laboració amb altres actors socials, que pretenguin transformar la realitat incloent la perspectiva de gènere, la inclusió, la solidaritat i la sostenibilitat. La teva iniciativa pot obtenir un premi valorat en 2.000 euros per utilitzar durant el 2023!
IV Premi UPC al Compromís Social

Qui pot participar?

Els membres de la comunitat UPC a través del correu @upc.edu o @estudiantat.upc.edu

Consulta totes les fases del procés.

Com pots presentar iniciatives?

Omple el formulari de decidim.upc.edu del 28 de març al 30 d’abrilPresenta iniciatives que sorgeixen de la col·laboració entre la UPC i altres actors socials (entitats, col·lectius, ciutadania, ajuntaments…), lligades amb: la docència-aprenentatge, la recerca-transferència de coneixements o la gestió i transformació dels campus.

Caldrà que expliquis l’aportació d’aquestes en la perspectiva de gènere, la sostenibilitat, la inclusió i l’equitat-solidaritat i, en cas que sigui una de les iniciatives guanyadores, com es preveu utilitzar els 2000€ del premi durant el 2023.

Com pots votar?

Ho pots fer a decidim.upc.edu del 3 al 14 de maig si tens correu @upc.edu o @estudiantat.upc.edu
Vota un mínim de 3 i un màxim de 6 iniciatives d’entre totes les presentades.

Les 10 propostes més votades passaran a la segona fase en la que, del 15 al 22 de maig, un jurat extern format entitats col·laboradores de la UPC, decidirà quines seran les 3 iniciatives guanyadores.

Cadascun dels 3 premis està valorat en 2.000 euros i s’entregaran en un acte públic que tindrà lloc previsiblement al mes de maig.

Si necessites ajuda, no dubtis en contactar a canviaelmon@upc.edu.

Més informació i bases del concurs a: https://decidim.upc.edu/