Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Ajut UPChelps per a estudiantat extracomunitari de màster

Ajut UPChelps per a estudiantat extracomunitari de màster

Aquesta convocatòria té com a objectiu minoritzar l’import de les matrícules del quadrimestre de primavera del curs 2022/2023 dels estudiants extracomunitaris, que van iniciar els estudis de màster amb anterioritat al curs 2022/2023 i que puguin demostrar que han hagut de sol·licitar una beca o un préstec bancari per un import inferior al que actualment han d’abonar.
Ajut UPChelps per a estudiantat extracomunitari de màster

Destinataris:

Convocatòria adreçada a estudiants:

1. Que estiguin matriculats en uns estudis de màster oficial a la UPC durant el quadrimestre de primavera del curs 2022/2023.

2. Que hagin iniciat els seus estudis amb anterioritat al curs 2022/2023.

3. Nacionals de qualsevol país que NO pertanyi a la Unió Europea i que disposin de permís d’estada a Espanya per estudis o investigació. Per tant, cal que la seva matrícula tingui aplicat un preu diferenciat no ser nacional d’un país membre de la UE o per no tenir residència permanent a l’estat espanyol.

4. Que puguin acreditar documentalment que financen els seus estudis amb un préstec o beca l’import dels quals sigui inferior al cost real dels estudis de màster.

Termini per demanar l'ajut: 30 d'abril de 2023.

Més informació al web del Servei de Gestió Acadèmica.