Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Oferta per participar al Blended Intensive Program "Pèrdues de calor als edificis i sostenibilitat"

Des de l'ETSAV ens arriba aquesta oferta per participar al Blended Intensive Program "Pèrdues de calor als edificis i sostenibilitat: enfocaments locals als problemes globals", que inclou una estada a Torí (Italià)

L'objectiu principal d'aquest programa és difondre a l'estudiantat un pensament sistemàtic i mentalitat de sostenibilitat amb conceptes bàsics de transmitància tèrmica i vincular-los amb els objectius de desenvolupament sostenible.

• 13 i 14 de juliol - Formació virtual.

• 20 al 28 de juliol - Formació presencial a Torí (Italià).

Dades d'interès