Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2019-2020

Acte de Benvinguda a l’estudiantat incoming
El dia 9 de setembre va tenir lloc l’acte de Benvinguda a l’estudiantat incoming a l’EPSEB en dues sessions, una en castellà i una altra en anglès.
Acte de Benvinguda a l’estudiantat de nou accés de grau
El dia 4 de setembre de 2019 va tenir lloc l’acte de Benvinguda a l’estudiantat de nou accés de grau a l’EPSEB.
Jornada CCD: presentació de projectes de cooperació 2019
El Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC va organitzar la jornada (virtual) de presentació de projectes del 2019
Arquitectura, Interiors i Identitat Social
Cicle de jornades-taller organitzat pel MUHBA.
II Jornades sobre "Turisme, Gènere i Nació: una perspectiva post-colonial"
La sessió del 26 de juny es va centrar en Turisme, arquitectura i paisatge
3a Jornada sobre seguretat en esdeveniments musicals i esportius
L'edició del 2020 i a causa de l'alerta sanitària es va realitzar de manera no presencial. Va estar coordinada per Anna Almécija, professora d'aquesta Escola.
2a Jornada sobre seguretat en esdeveniments musicals i esportius
El 29 de novembre de 2019 a la sala d'actes de l'EPSEB (UPC) va tenir lloc la 2a Jornada sobre seguretat en esdeveniments musicals i esportius
Construjove 2019
Construjove és una jornada dedicada als estudiats d'arquitectura tècnica o acabats de titular per donar a conèixer les sortides professionals.
Fira de la Rehabilitació 2019
Del 07 al 11 d'octubre, es va celebrar la Fira de la Rehabilitació, on l'EPSEB va participar amb un estand.
Creativitat amb vidre corbat en construcció
Una Jornada Tècnica organitzada per professorat de l'Escola amb la participació de l'empresa CRICURSA, especialitzada en fabricació de vidre corbat de grans dimensions.
UPC Alumni de serveis d'orientació en línia
El Servei de Carreres Professionals d'UPC Alumni va prendre la decisió de dur a terme les activitats de docència presencial mitjançant la modalitat en línia amb motiu de l'estat d'alarma del COVID-19
La revolució de l'espai domèstic obrer i popular entre 1940 i 1980
El dimecres 29 de gener en el Taller Patrimoni, Ciutat i Territori es va dur a terme el seminari "La revolució de l'espai domèstic obrer i popular entre 1940 i 1980.
Curs gratuït d'iniciació a Revit per a l'estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació i del grau en Ciències i Tecnologies de l'Edificació
Durant els mesos d'octubre a desembre es van realitzar dos cursos d'iniciació al programa Revit a l'EPSEB
Urbanitzar en diumenge a Roquetes Altes
El projecte de recerca BARRIO organitza el seminari "Urbanitzar en diumenge a Roquetes Altes. Auto-construcció: habitatges, serveis públics i comunitat"
Seminari de recerca
El projecte de recerca BARRIO va organitzar el seminari "La suburbanització de la classe treballadora: vivenda, inmigració i acció col·lectiva en la Gran Barcelona, 1914-1975".
Del Pla de Palau a la Ciutadella
Aquesta exposició, coordinada pel professor del màster Oriol Hostech, és de l'estudiantat del Màster de Restauració de Monuments del curs 2018-2019, i es va centrar en la zona de la Barceloneta entre Pla de Palau a la Ciutadella.
BARCELONA FLASHBACK
El passat dimecres 9 d'octubre es va inaugurar l'exposició Barcelona Flashback.
Projectes de Cooperació a l'EPSEB (2010-2018)
Aquesta exposició pretén mostrar els projectes en temàtica de cooperació duts a terme per estudiantat i professorat de l'Escola, durant els anys 2010 al 2018.
Jornada de Portes Obertes
Les Jornades de Portes Obertes (JPO) són la millor opció perquè puguis conèixer de primera mà l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona, les seves instal·lacions i els estudis que s'hi imparteixen.
Sessió informativa dels màsters universitaris de l'EPSEB Virtuals
Els caps d'estudis dels màsters varen presentar els aspectes més destacats dels estudis.