Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2019-2020

Cicle de conferències: tècnicA
TècnicA és un cicle de conferències organitzades amb el doble objectiu de proporcionar referents femenins en l'àmbit de les titulacions de l'EPSEB i donar a conèixer projectes professionals d'interès per a tota la comunitat.
Projecte CampusLab Edificació i Clima
El 2 de març hi va haver una trobada amb tot l'estudiantat que participa en la primera fase del projecte CampusLab Edificació i Clima, per tal de posar en comú els objectius i conèixer els diferents treballs que es van dur a terme.
Setmana de la dona UPC
Durant dues setmanes del 10 al 21 de febrer de 2020, a l'EPSEB vàrem voler copsar la percepció de gènere de la nostra comunitat, en el seu dia a dia, en diferents àmbits.
Generació de models 3D mitjançant fotografies
Obtenció de models 3D a partir de fotografies efectuades amb qualsevol tipus de càmera digital, incloses les que es troben als telèfons mòbils, a partir de programes informàtics lliures o d'accés permès.
Mesurant i dosificant morters
En el Laboratori de Materials de l'EPSEB vam experimentar com es comporta un morter de terra, variant les proporcions dels seus components: aglomerat, àrid i aigua.
Introducció a la geoinformació. Sistemes d'Informació Geogràfica
Avui dia un 70% de la informació que utilitzem està geolocalitzada.
A la recerca de nous materials que ens protegeixin del foc
Al Laboratori del Foc de l'EPSEB us ensenyarem els experiments que fem per analitzar el comportament dels materials enfront del foc i us explicarem les investigacions que estem fent per desenvolupar materials amb un millor comportament en cas d'incendi.
9è NTD - eNetworking Talent Day
Aquest any es va celebrar la 1a. edició virtual del Networking Talent Day, una edició no presencial per facilitar la participació del màxim nombre de persones
Construjove 2019
Construjove es una jornada dedicada a la estudiados de arquitectura técnica o recién titulados para dar a conocer las salidas profesionales a los jóvenes y ponerlos en contacto con las empresas del sector y las tendencias del mercado de trabajo.
Sessió Club EPSEB Alumni sobre professionals liberals
Aquesta sessió volia donar a conèixer l'experiència de diferents professionals de l'edificació que tenen una cosa en comú: treballen per compte propri.