Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2019-2020 / Setmana de la dona UPC

Setmana de la dona UPC

Durant dues setmanes del 10 al 21 de febrer de 2020, a l'EPSEB vàrem voler copsar la percepció de gènere de la nostra comunitat, en el seu dia a dia, en diferents àmbits.
Setmana de la dona UPC

Per això es va crear l'igualòmetre: es tracta d'un panell on, en una escala entre 0% (gens d'igualtat) i 100% (molta igualtat) cada persona enganxa quatre gomets (grocs estudiants, blaus personal UPC) corresponents als àmbits universitari, laboral, familiar i entre amics.

Van participar 104 persones (71% estudiantat). Els resultats mostren una fotografia molt interessant, on s'observen diferències significatives en els diferents àmbits.

Els resultats van estar exposats uns dies al mateix lloc on va estar instal·lat l'igualòmetre (cafeteria 4a. planta) i també es poden veure aquí.