Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2019-2020 / Projecte CampusLab Edificació i Clima

Projecte CampusLab Edificació i Clima

El 2 de març hi va haver una trobada amb tot l'estudiantat que participa en la primera fase del projecte CampusLab Edificació i Clima, per tal de posar en comú els objectius i conèixer els diferents treballs que es van dur a terme.
Projecte CampusLab Edificació i Clima

El projecte CampusLab té com a repte convertir els campus en laboratoris d'experimentació en sostenibilitat energètica vinculant gestió/docència/recerca, i els treballs que es van dur a terme van estudiar diferents components dels edificis de la Universitat per tal de contribuir a diagnosticar les prioritats d'intervenció dels propers anys.

Aquest projecte està emmarcat en l'objectiu d'avançar cap a una Universitat de baixa intensitat energètica i baixa emissió de carboni, i experimentar la innovació als campus vers una societat sostenible energèticament.

En aquesta primera edició hi va participar estudiantat de màster i de grau de l'EPSEB, l'ETSEIB, l'ETSAB, l'ESEIAAT, l'ETSAV i la FIB. I va comptar amb un equip de coordinació format per Montserrat Bosch (EPSEB), Eva Crespo (ETSAB), Còssima Cornadoó (ETSAB), Eva Cuerva (ETSEIB), Pau Fonseca (FIB), Marta Gangolells (ESEIAAT), Mariana Palumbo (ETSAV), Carme Pretel (ETSEIB), Sara Vima (ETSAB) i Josep Sabaté (Servei d'Infraestructures).

El programa d'aquesta trobada va ser:

• Benvinguda per part d'Inmaculada Rodríguez, directora de l'EPSEB.
  • Objectius i repte de la UPC, a càrrec de Xavier Massó, gerent de la UPC.
  • Evolució del consum energètic i projectes de transició energètica a la UPC, a càrrec de Josep Sabaté, del Servei d'Infraestructures de la UPC.
  • Presentació del projecte i equip CampusLab Edificació i Clima, a càrrec de Montserrat Bosch, professora de l'EPSEB.
  • Presentació breu de cada un dels estudiants amb els objectius del seu estudi.