Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023

Summer Camp a la Ming Chi University of Technology (Taipei)
La Ming Chi University of Technology oferta 3 places per al seu MCUT Language and Culture Summer Camp a Taipei (Taiwan), del 3 al 12 de juliol de 2023 (la MCUT finança tota l'estada excepte els bitllets d'avió).
Titulada de l’EPSEB fa conferència al Museu d’Història de Barcelona (MUHBA)
El 15 de maig, al MUHBA Plaça de Rei de Barcelona, la Jordina Ribas, titulada en el grau en Arquitectura Tècnica i Edificació #GATE, va fer la xerrada/ diàleg "El cobriment de la plaça del Rei sobre les restes de Barcino: apunts tècnics", juntament amb el professor Ramon Graus.
Visita de professorat de la Universitat de Palermo
Aquesta setmana ens està visitant professorat de la Universitat de Palermo.
Estudiantat del #MUPRL fa pràctiques de seguretat a SGS
Estudiantat del Màster universitari en Seguretat i Salut en el Treball: Prevenció de Riscos Laborals ha assistit a SGS, on han rebut una formació practica en treballs en alçada, extinció d’incendis i primers auxilis.
Presentació del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació a l'Escola del Treball de Barcelona
El 12 de maig, la professora Montse Bosch, va fer una xerrada a l'Escola del Treball de Barcelona, per parlar del estudis i la professió de l'Arquitectura Tècnica i l'Edificació
Visita de l’estudiantat del #MUPRL a l'IBC
Visita del estudiantat del Màster universitari en Seguretat i Salut en el Treball: Prevenció de Riscos Laborals #MUPRL a l’Instituto de Biomecánica Clínica a Barcelona.
Visita de l'estudiantat del #GATE a la Fundación Laboral Construcción
Realitzada per estudiantat de l'assignatura "Prevenció de Riscos Laborals" del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
Visita de l’estudiantat del #MUGE a Accés Vertical
Estudiantat de l’assignatura “Mediació i Gestió de Conflictes”, del màster universitari en Gestió de l'Edificació, van visitar i fer unes pràctiques a les instal·lacions de l’empresa Accés Vertical
Estudiantat de l'EPSEB va al Construmat
Com en anteriors edicions, professorat i estudiantat de l'EPSEB han anat a la Fira Construmat
Ajut "UPChelps" per a estudiantat de grau o máster universitari
Aquesta convocatòria té com a objectiu sufragar les despeses de matrícula (crèdits/taxes/tutoria) d'aquelles persones que puguin acreditar documentalment dificultats socio-econòmiques que els impedeixen o dificulten continuar amb els seus estudis. Termini per sol·licitar l'ajut: 31 de maig de 2023.
Presentació del llibre "40 años de ventanas rotas. Luces y sombras"
L'Anna Almécija, professora de l'assignatura "Legislació Aplicada a l'Edificació" del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, participa a l'obra col·lectiva "40 años de ventanas rotas. Luces y sombras", que es presenta l'1 de juny a les 18 hores a l'Auditori del Port de Barcelona (World Trade Center).
Jornada de Portes Obertes
El proper 14 de juny es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG).
Finalistes III Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"
Ja coneixem als equips guanyadors a nivell autonòmic de la tercera edició de l'Olimpíada!!!!
IV Jornada de Ciència Oberta a la UPC
Onze ponències exposaran i debatran sobre l'estat actual de la ciència oberta, la ciència ciutadana i les dades de recerca a la UPC.
Tots els finalistes del Premi Catalunya Construcció al millor Treball de Fi de Grau son persones titulades de l’EPSEB
Titulats i titulades de l'EPSEB finalistes al Premi Catalunya Construcció al millor Treball de Fi de Grau que s'entregaran durant la Nit de la Construcció
Convocat el III concurs de vídeos sobre l'arquitectura tècnica VIDArqT
El "Colegio Oficial de Aparejadores y Arquitectos Técnicos de Cádiz" convoca la tercera edició del concurs de vídeos sobre l'arquitectura tècnica VIDArqT. Hi pot participar l'estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.
Exposició sobre el Programa AWASUKA de cooperació a Nepal
Fins el 30 de juny, a la planta baixa de l'EPSEB, trobareu una exposició temporal sobre el Programa AWASUKA a Nepal, en el que estan participant dues estudiants del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
Titulada i professor de l’EPSEB guanyadors dels Premis Catalunya Construcció 2023
La titulada de l’EPSEB, Adriana Alejandra Calderón, va guanyar ahir el premi al millor TFG atorgat durant la Nit de la Construcció. A més, el professor Carles Serrat també va rebre un premi en la categoria d’innovació en la construcció.
Sessions Informatives de Màster
Els dies 19 i 20 d'abril es duran a terme les sessions informatives dels màsters universitaris de l'EPSEB.