Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023

Jornada de Portes Obertes
El proper 26 d'abril es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG).
Taller d’ecologia: Hotel d’insectes
Aquest taller, organitzat per Arquitectura tècnica sense fronteres (ATSF), va formar part de la Setmana cultural de l'EPSEB.
Taller sobre treballs verticals a la façana de l’EPSEB
Aquest taller, a càrrec de l’empresa Accés Vertical, va formar part de la Setmana cultural de l'EPSEB.
Taller sobre com fer un revestiment amb terra i fibres vegetals
Aquest taller, organitzat pel Laboratori de Materials i Control de Qualitat i ATSF i impartit per Marta Miranda i la professora Antonia Navarro, va formar part de la Setmana cultural de l'EPSEB.
Convocada la 20a edició dels Premis Catalunya Construcció
Ja està obert el termini per presentar-se als Premis Catalunya Construcció en la modalitat de millor Treball de Fi de Grau. A aquest premi poden optar totes les persones titulades en el grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.
Concurs: Imatges del Sud Global
El Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC convoca la dinovena edició del concurs Imatges del Sud Global. L'objectiu és difondre les diferents realitats dels llocs on s'han desenvolupat projectes, promovent i reconeixent la participació activa de la comunitat universitària UPC en els àmbits de la solidaritat i la cooperació per al desenvolupament.
Pràcticum Odisseu 2023
Un any més, el Pràcticum Odisseu es posa en marxa, proporcionant a l'estudiantat de les universitats catalanes la possibilitat de realitzar pràctiques remunerades durant els mesos d’estiu en empreses i institucions ubicades en zones rurals.
Sessions Informatives de Màster
Els dies 19 i 20 d'abril es duran a terme les sessions informatives dels màsters universitaris de l'EPSEB.
Jornada de sostenibilitat: "Ciudad y arquitectura adaptables"
Del 17 al 21 d’abril es dura a terme la Jornada de sostenibilitat “Ciudad y arquitectura adaptables: respuestas ante el desafío del cambio climático y sus consecuencias”. La jornada, que es desenvolupa a Costa Rica, es podrà seguir en línia per facebook.
Els SIG com a professió
Xerrada adreçada a l'estudiantat d'EGG.
Taller de primers auxilis i desfibril·lador a l’assignatura Prevenció de Riscos Laborals (Q2)
L’estudiantat de l’assignatura Prevenció de Riscos Laborals del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació ha realitzat un taller sobre primers auxilis i desfibril·lador organitzat pel Laboratori d'Ergonomia, Biomecànica i Prevenció i amb el suport de l’empresa “Cordis Integralis Service”.
IV Premi UPC al Compromís Social
Amb el lema "Canvia el Món amb la UPC", el premi vol donar suport a iniciatives de la UPC en col·laboració amb altres actors socials, que pretenguin transformar la realitat incloent la perspectiva de gènere, la inclusió, la solidaritat i la sostenibilitat. La teva iniciativa pot obtenir un premi valorat en 2.000 euros per utilitzar durant el 2023!
Ajuts Compromís UPC
Aquesta convocatòria té com a objectiu oferir un total de 32 beques a l'estudiantat de nou accés a la Universitat i que es matriculin a temps complet a qualsevol dels graus impartits en centres propis de la UPC, inclou futur estudiantat dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica.
Ajut UPChelps per a estudiantat extracomunitari de màster
Aquesta convocatòria té com a objectiu minoritzar l’import de les matrícules del quadrimestre de primavera del curs 2022/2023 dels estudiants extracomunitaris, que van iniciar els estudis de màster amb anterioritat al curs 2022/2023 i que puguin demostrar que han hagut de sol·licitar una beca o un préstec bancari per un import inferior al que actualment han d’abonar.
L’EPSEB redueix un 5,6% el consum d’energia durant el 2022
El 2022 el consum total d'energia a l’Escola ha disminuït en un 5,64%, la reducció del subministrament de gas ha estat d’un 10,22%, per contra, l’electricitat ha augmentat lleugerament, un 1,49% (respecte el consum dels anys 2018 i 19). Les emissions s’han reduït un 10,05%. L'estalvi energètic al conjunt de la UPC arriba al 13%.
Visita a l’obra de la nova biblioteca municipal de Sarrià
El passat dijous 4 de maig, estudiantat de l’assignatura “Prevenció de Riscos Laborals” del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, va visitar l’obra de la nova biblioteca municipal de Sarrià a Barcelona, que està en fase d’estructura.
Estudiantat de l’EPSEB visita l’empresa Accés Vertical
Premis al millor TFG per a persones titulades en Arquitectura Tècnica i Edificació
Des del Consejo General de la Arquitectura Tècnica de España (CGATE) es convoca un concurs per a les persones titulades en Arquitectura Tècnica i Edificació, el premi és al millor TFG defensat durant l'any 2022.
Conferència: Models BIM del territori en format IFC. Connectant el món GIS amb el món BIM.
El proper 23 de maig a les 11 hores (aula 1.3), Montserrat Monteagudo Gómez i Maria Duran Sancho de l’AMB (Àrea Metropolitana de Barcelona), impartiran la conferència "Models BIM del territori en format IFC. Connectant el món GIS amb el món BIM."
Oferta per participar al Blended Intensive Program "Pèrdues de calor als edificis i sostenibilitat"
Des de l'ETSAV ens arriba aquesta oferta per participar al Blended Intensive Program "Pèrdues de calor als edificis i sostenibilitat: enfocaments locals als problemes globals", que inclou una estada a Torí (Italià)