Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Summer Camp a la Ming Chi University of Technology (Taipei)

Summer Camp a la Ming Chi University of Technology (Taipei)

La Ming Chi University of Technology oferta 3 places per al seu MCUT Language and Culture Summer Camp a Taipei (Taiwan), del 3 al 12 de juliol de 2023 (la MCUT finança tota l'estada excepte els bitllets d'avió).
Summer Camp a la Ming Chi University of Technology (Taipei)

La Ming Chi University of Technology oferta 3 places per al seu MCUT Language and Culture Summer Camp a Taipei (Taiwan). Aquestes 3 places són per a estudiantat de grau de tota la UPC.

Vols participar al MCUT Summer Camp? Cal que enviis un correu a mobstudents.epseb@upc.edu, termini per enviar el correu el 21 de maig. De totes les peticions rebudes, l'Escola seleccionarà una persona candidata, les dades de la qual s'enviaran al Gabinet de Relacions Internacionals, que són els que faran la selecció final entre totes les peticions rebudes a la UPC.

Cal incloure la informació següent:

• nom i cognoms
  • data de naixement
  • telèfon de contacte
  • titulació que cursa
  • nota mitjana
  • fotocòpia escanejada del full de dades del passaport de l'estudiant (en cas de no tenir-ne, es pot escanejar el NIF)
  • talla de samarreta : XS- S-M- L- XL
  • telèfon de contacte en cas d'emergència i nom de la persona d'aquest contacte d'emergència i relació amb l'estudiant

Per a més informació sobre el programa del Summer Camp podeu veure el fulletó següent.