Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022 / Acte d'inauguració oficial del curs acadèmic 2021-2022 de la UPC

Acte d'inauguració oficial del curs acadèmic 2021-2022 de la UPC

Durant l’acte del proper 4 d'octubre, a les 16 hores, s’entregarà la menció especial honorífica a títol pòstum del professor Joaquín Montón per la seva trajectòria docent.
Acte d'inauguració oficial del curs acadèmic 2021-2022 de la UPC

El passat més de maig es van publicar el premiats del 24è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària que atorga el Consell Social de la UPC. Entre d’altres, el jurat va acordar fer una menció honorífica, a títol pòstum, a la trajectòria docent de Joaquín Montón Lecumberri, que ens va deixar el juliol de 2020.

El jurat va destacar d'ell la gran capacitat de comunicació, la qualitat humana, l’accessibilitat i la passió per la docència que desprenia, aspectes que el van portar a ser admirat com a mestre i mentor de joves docents. De fet, aquest premi, sol·licitat a iniciativa d’un grup de professorat de l’àmbit dels materials del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura, va rebre el suport de 750 persones en menys de dues setmanes.

El premi s’entregarà durant l’acte d'inauguració oficial del curs acadèmic 2021-2022 de la UPC, que es durà a terme el 4 d’octubre a les 16 hores i que es podrà seguir a través del canal Youtube UPC i Zonavídeo UPC.