Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022

2021-2022

Projectes de cooperació i desenvolupament a l'EPSEB
Des de fa més de 20 anys, a l’Escola Politècnica Superior de l’Edificació de Barcelona, es porten a terme projectes de cooperació i treballs de fi de grau relacionats amb el desenvolupament sostenible.
Oriol Marin, professor de l’EPSEB, rep el premi Architizer A+Awards 2021
El premi, que ha rebut en la categoria Categoria +Low Cost Design, és pel Casal de Joves Can Badell
El grup BIOCOM-SC rep el 13è Premi UPC de Valorització de la Recerca del Consell Social de la UPC
El grup, entre els que hi ha els professors de l’EPSEB Sergio Alonso i Enric Álvarez, ha rebut el premi pel seguiment de la pandèmia de COVID-19 a Catalunya.
Curs introductori per a estudiantat nou dels graus de l'EPSEB.
Del 6 al 30 de setembre es durà a terme un curs gratuït introductori de Matemàtiques i de Física dirigit a l'estudiantat nou dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica.
Sessions informatives de benvinguda per a l'estudiantat de nou accés de grau i de màster de l'EPSEB
Al llarg del mes de setembre es duran a terme els diferents actes per donar la benvinguda i facilitar informació a l'estudiantat de nou accés de grau i de màster de l'EPSEB.
Exposició "30 anys de Patrimoni Arquitectònic a l'EPSEB"
L'exposició té com a objectiu mostrar una selecció de treballs realitzats a l’EPSEB al llarg de 30 anys, que tenen en comú l'estudi i valorització del patrimoni arquitectònic. La selecció abasta des del 1989, any en que es va signar un primer conveni per a l'estudi de la Font-Cascada de la Ciutadella, fins a l'actualitat.
Acte d'inauguració oficial del curs acadèmic 2021-2022 de la UPC
Durant l’acte del proper 4 d'octubre, a les 16 hores, s’entregarà la menció especial honorífica a títol pòstum del professor Joaquín Montón per la seva trajectòria docent.
Rehabilita 2021
Del 27/09 a l’1/10 es durà a terme la setmana de la rehabilitació impulsada i promoguda pel Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Barcelona (CAATEEB).
Premis UPC d'Economia Circular
El Hub Recircula UPC-AMB convoca la segona edició dels Premis UPC d'Economia Circular per a TFG i TFM sobre temes relacionats amb economia circular els cursos 2019-2020 i 2020-2021.
Premi a associacions d'estudiantat de la UPC
La UPC convoca la 4a edició amb l’objectiu de reconèixer i promoure l’associacionisme al si d’aquest col·lectiu, la seva implicació i el foment dels valors inspiradors de la vida universitària.
Mentories per a l'estudiantat de nou accés als graus de l'EPSEB
Durant el curs 2021-2022 a l'EPSEB hi haurà "cursos de mentoria" per a l'estudiantat de nou ingrés. Consistiran en sessions de reforç de Fonaments matemàtics, Física i Geomàtica impartides per estudiantat de cursos superiors.
Programa de mentoria M2m 2021-2022
El programa de mentoria M2m, coordinat pel Club de Dones Politècniques, s'adreça a dones estudiants d'últims crèdits de carrera i a dones titulades UPC, amb un màxim de 4 anys d'experiència, per fomentar el seu desenvolupament personal i professional tant en l'àmbit acadèmic com en el professional.
IV Congrés Fusta Constructiva
Els dies 19 i 20 d’octubre, a l'EPSEB, es durà a terme aquest congrés, que vol presentar els coneixements actuals de la construcció sostenible amb fusta, davant la demanda creixent sobre aquesta tecnologia, tant a nivell professional com a nivell social.
BIM 4 Students
BIM 4 Students tindrà lloc el 21 d’octubre i oferirà als futurs professionals de les tecnologies digitals de la construcció l’oportunitat de conèixer l’aplicació del BIM en un projecte concret i de rellevància mundial.
Roca One Day Design Challenge 2021
El concurs internacional de disseny Roca One Day Design Challenge celebra la seva 9a edició el 23 d'octubre, i vol que persones interessades en el disseny creïn, en un sol dia, solucions innovadores per a l'espai de bany i de la cuina
Fira Insa Lyon Partners Day
L’EPSEB participa a la fira virtual organitzada per l'Institut National des Sciences Appliquées de Lyon (INSA Lyon)
Voluntariat social UPC
La Universitat, dins els seus programes de compromís social, oferta places de voluntariat de les entitats Servei Solidari i AFEV, amb els programes Rossinyol, enTàndem i Prometeus.
Entrega d’EPIs a l’estudiantat de l’assignatura de Prevenció de Riscos Laborals
El Laboratori d'Ergonomia, Biomecànica i Prevenció de l'EPSEB fa donació a l’estudiantat de l’assignatura de Prevenció de Riscos Laborals del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació d’EPIs (armilla reflectant i casc de protecció Climax)
Taller teòric-pràctic sobre arrebossats de terra
El dimecres 3 de novembre el Laboratori de Materials de l’EPSEB, juntament amb Arquitectes tècnics sense fronteres, proposen un taller per descobrir què és un morter de terra, com fer les proporcions correctes entre els seus diferents components, com preparar el mur abans de la seva aplicació i com aplicar-lo.
Unite! Fira virtual per a estudiantat
Aquest 3 de novembre de 12 a 15 h (CET), uneix-te a Unite! Fira virtual per a estudiantat, per descobrir l'ampli ventall d'oportunitats d'estudi que Unite! ofereix i conèixer estudiantat i personal de les set universitats que hi participen.