2021-2022

L'exposició té com a objectiu mostrar una selecció de treballs realitzats a l’EPSEB al llarg de 30 anys, que tenen en comú l'estudi i valorització del patrimoni arquitectònic. La selecció abasta des del 1989, any en que es va signar un primer conveni per a l'estudi de la Font-Cascada de la Ciutadella, fins a l'actualitat.

Del 27/09 a l’1/10 es durà a terme la setmana de la rehabilitació impulsada i promoguda pel Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Barcelona (CAATEEB).

El Hub Recircula UPC-AMB convoca la segona edició dels Premis UPC d'Economia Circular per a TFG i TFM sobre temes relacionats amb economia circular els cursos 2019-2020 i 2020-2021.

La UPC convoca la 4a edició amb l’objectiu de reconèixer i promoure l’associacionisme al si d’aquest col·lectiu, la seva implicació i el foment dels valors inspiradors de la vida universitària.

El programa de mentoria M2m, coordinat pel Club de Dones Politècniques, s'adreça a dones estudiants d'últims crèdits de carrera i a dones titulades UPC, amb un màxim de 4 anys d'experiència, per fomentar el seu desenvolupament personal i professional tant en l'àmbit acadèmic com en el professional.

Els dies 19 i 20 d’octubre, a l'EPSEB, es durà a terme aquest congrés, que vol presentar els coneixements actuals de la construcció sostenible amb fusta, davant la demanda creixent sobre aquesta tecnologia, tant a nivell professional com a nivell social.

BIM 4 Students tindrà lloc el 21 d’octubre i oferirà als futurs professionals de les tecnologies digitals de la construcció l’oportunitat de conèixer l’aplicació del BIM en un projecte concret i de rellevància mundial.

El concurs internacional de disseny Roca One Day Design Challenge celebra la seva 9a edició el 23 d'octubre, i vol que persones interessades en el disseny creïn, en un sol dia, solucions innovadores per a l'espai de bany i de la cuina

L’EPSEB participa a la fira virtual organitzada per l'Institut National des Sciences Appliquées de Lyon (INSA Lyon)

La Universitat, dins els seus programes de compromís social, oferta places de voluntariat de les entitats Servei Solidari i AFEV, amb els programes Rossinyol, enTàndem i Prometeus.

El dimecres 3 de novembre el Laboratori de Materials de l’EPSEB, juntament amb Arquitectes tècnics sense fronteres, proposen un taller per descobrir què és un morter de terra, com fer les proporcions correctes entre els seus diferents components, com preparar el mur abans de la seva aplicació i com aplicar-lo.

Aquest 3 de novembre de 12 a 15 h (CET), uneix-te a Unite! Fira virtual per a estudiantat, per descobrir l'ampli ventall d'oportunitats d'estudi que Unite! ofereix i conèixer estudiantat i personal de les set universitats que hi participen.