2021-2022

El proper dissabte 30 d'abril es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG).

Un any més, el Pràcticum Odisseu es posa en marxa, proporcionant a l'estudiantat de les universitats catalanes la possibilitat de realitzar pràctiques remunerades durant els mesos d’estiu en empreses i institucions ubicades en zones rurals.

El dimecres 18 de maig es parlarà de la Diagnosi i la Rehabilitació: una especialitat de l'Arquitectura Tècnica.

L'estudiantat del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació (MUDIATEC) visita una obra singular acompanyats pel professor Francisco Javier Garcia.

L'estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació (ATE) que està realitzant l'assignatura Taller 5: Diagnosi, estudia la rèplica de les Escoles de la Sagrada Família, de Gaudí.