Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022

Convocada la 19a edició dels Premis Catalunya Construcció
Aquests guardons, oberts a tot el sector, van néixer l'any 2004 i compten amb el suport del Consell de Col·legis d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Catalunya i d'Arquinfad.
II Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"
Ja coneixem als equips guanyadors a nivell autonòmic de la segona edició de l'Olimpíada!!!!
Taller pràctic: Crea el teu perfil a LinkedIn
Activitat realitzada durant la Setmana Cultural de l'EPSEB 2022
Erasmus Pràctiques països europeus 2021-2022
Ajut amb l'objectiu de subvencionar les estades en pràctiques en una empresa o institució radicada a qualsevol dels països elegibles per a les mobilitats Erasmus+
Conferència en la UdeM de Mèxic
A cargo del professor de l'EPSEB, José Manuel Gómez Soberón.
V Edició ACCIONA Academy
El Programa Academy d'ACCIONA és una experiència per a joves en el penúltim any dels seus estudis universitaris de grau o primer de màster habilitant.
Dos premis internacionals per al projecte europeu EngiMath
El projecte, en el que ha participat professorat de l’EPSEB, ha rebut els premis Golden Apple for the Best ERASMUS+ innovation i el Best project in the Skills Relevance de l’EURASHE.
Dos equips catalans entre els guanyadors de la II Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"
L'equip de CFGM de l'Institut Castellet de Barcelona i l'equip de CFGS del INS Torre Vicens de Lleida han aconseguit quedar en segona posició a nivell estatal en les seves respectives categories.
Dona el teu mòbil a la ciència
Els mòbils recollits s'utilitzaran en el projecte de recerca Biometallum de la UPC per millorar-ne el reciclatge.
31è Torneig de Futbol Sala PDI/PAS
Torneig de futbol sala el 17 de juny del PDI/PAS de la UPC
Torneig d'escacs
Torneig de d'escacs el 12 de maig, organitzat pel Club d'Esports de l'EPSEB
Torneig de ping-pong a l'EPSEB
Torneig de ping pong el 29 d'abril, organitzat pel Club d'Esports de l'EPSEB
El nostre equip de Futbol Sala entre els millors de la UPC
L'equip format per professorat i personal investigador del departament de Física i del Laboratori de Materials han quedat els 3rs en el torneig de futbol sala
Nou equip de futbol sala de PDI de l’EPSEB
Professorat i personal investigador del Departament de Física i del Laboratori de Materials han creat un equip de futbol sala amb el que participen al torneig de futbol sala
Esquiada 2017
Esquiada a GrandValira, organitzada pel Club d'Esports de l'EPSEB
Esquiada 2019
Esquiada organitzada pel Club d'Esports de l'EPSEB
Setmana cultural de l'EPSEB 2022
Jornada professional "El Col·legi va a l'Escola" del CAATEEB, amb conferències, casos pràctics i tallers; inauguració del Fons Jaume Rosell d'Història de l'Arquitectura i de la Construcció a la Biblioteca; presentació de l'associació Construïm juntes i Teatre
Setmana Cultural de l'EPSEB 2019
Del 8 al 12 d'abril de 2019 va tenir lloc la Setmana Cultural de l'EPSEB
Setmana Cultural de l'EPSEB 2017
Del 2 al 13 de maig va tenir lloc la Setmana Cultural de l'EPSEB
Setmana Cultural de l'EPSEB 2016
Del 9 al 14 de maig de 2016 es va celebrar la Setmana Cultural a l'Escola.