Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022

2021-2022

Visita a la Fundación Laboral Construcción
Realitzada per estudiantat de l'assignatura "Prevenció de Riscos Laborals" del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
Convocada la 19a edició dels Premis Catalunya Construcció
Aquests guardons, oberts a tot el sector, van néixer l'any 2004 i compten amb el suport del Consell de Col·legis d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Catalunya i d'Arquinfad.
II Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"
Ja coneixem als equips guanyadors a nivell autonòmic de la segona edició de l'Olimpíada!!!!
Taller pràctic: Crea el teu perfil a LinkedIn
Activitat realitzada durant la Setmana Cultural de l'EPSEB 2022
Erasmus Pràctiques països europeus 2021-2022
Ajut amb l'objectiu de subvencionar les estades en pràctiques en una empresa o institució radicada a qualsevol dels països elegibles per a les mobilitats Erasmus+
Conferència en la UdeM de Mèxic
A cargo del professor de l'EPSEB, José Manuel Gómez Soberón.
V Edició ACCIONA Academy
El Programa Academy d'ACCIONA és una experiència per a joves en el penúltim any dels seus estudis universitaris de grau o primer de màster habilitant.
Dos premis internacionals per al projecte europeu EngiMath
El projecte, en el que ha participat professorat de l’EPSEB, ha rebut els premis Golden Apple for the Best ERASMUS+ innovation i el Best project in the Skills Relevance de l’EURASHE.
Dos equips catalans entre els guanyadors de la II Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"
L'equip de CFGM de l'Institut Castellet de Barcelona i l'equip de CFGS del INS Torre Vicens de Lleida han aconseguit quedar en segona posició a nivell estatal en les seves respectives categories.