Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2023-2024 / XI Trobada d'Igualtat de Gènere de la Xarxa Vives

XI Trobada d'Igualtat de Gènere de la Xarxa Vives

Enguany la UPC acull la Trobada d'Igualtat de Gènere de la Xarxa Vives a la Facultat de Nàutica de Barcelona. Dins d'aquest marc, el 30 de novembre inclou la jornada "Quin reptes en clau de gènere presenta l'era digital a les universitats?", en horari de matí i oberta a tota la comunitat universitària.
XI Trobada d'Igualtat de Gènere de la Xarxa Vives

L’objectiu general d’aquesta trobada és debatre les iniciatives més adients per millorar la situació de desigualtat entre homes i dones a les universitats de la Xarxa Vives.
Objectius específics:

• Augmentar la consciència dels biaixos de gènere a la intel·ligència artificial.
  • Identificar els perills de la violència digital i com tenir-la en compte en l’establiment de polítiques d’igualtat a les universitats.
  • Facilitar la discussió i la recerca sobre bones pràctiques relacionades amb el gènere i la docència.

Participació

Cal confirmar la participació abans del dia 20 de novembre de 2023.

Més informació i programa