Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2023-2024 / Lavabos per canviar-se la copa menstrual

Lavabos per canviar-se la copa menstrual

S’han adaptat dos lavabos per facilitar el canvi de la copa menstrual, estan a les plantes 1 i 3 de l’EPSEB
Lavabos per canviar-se la copa menstrual

Des d'aquest mes de setembre trobareu dos lavabos que s'han adaptat per poder canviar-se la copa menstrual de forma més còmode, ja que tenen una pica al costat del vàter.

Els dos lavabos estan a la planta 1 i la planta 3 de l'Escola, al costat de les escales de l'entrada principal de l'EPSEB. Es poden identificar fàcilment per la senyalització de la imatge que podeu veure en aquesta notícia.

Aquesta acció de millora, dins l'àmbit de la igualtat de gènere, vol facilitar, a les persones que ho requereixin, un espai més còmode que els lavabos comuns, on les piques estan a l'exterior dels vàters, cosa que dificultava el canvi d'aquest producte d'higiene menstrual.