Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2023-2024 / Programa Vulcanus - una ocasió per fer pràctiques al Japó

Programa Vulcanus - una ocasió per fer pràctiques al Japó

Els participants faran pràctiques industrials en una empresa d'acollida japonesa líder durant 6 mesos, desprès d'haver tingut l'oportunitat de conèixer la cultura japonesa seguint un seminari sobre el Japó i un curs intensiu de japonès de dos mesos.
Programa Vulcanus - una ocasió per fer pràctiques al Japó

El Centre UE-Japó cobrirà els costos del seminari sobre el Japó i del curs de japonès, mentre que l'empresa amfitriona oferirà allotjament durant tota l'estada al Japó. Addicionalment, l'estudiantat seleccionat es beneficiarà d'una beca d'uns 8200 €, per finançar parcialment el cost del viatge cap a i des del Japó, l'assegurança personal i les despeses de manutenció. La subvenció es dividirà en diversos terminis.

Criteris d'elegibilitat:

• ser ciutadà d'un estat membre de la Unió Europea o d'un país associat al Mercat Comú Europeu.
  • ser estudiant d'enginyeria o d'un altre camp científic (s'inclouen àmbits com el de l'enginyeria civil o l'arquitectura), matriculat en la universitat com a estudiant entre el 4t curs oficial d'estudis universitaris de grau fins al penúltim curs de doctorat.

El programa tindrà una duració total de vuit mesos, i s'oferirà entre l'1 d'agost de 2024 i 31 de març de 2025.

Termini de presentació de sol·licituds: 20 de gener de 2024.

Per a més informació sobre el programa, visiteu: https://www.eu-japan.eu/events/vulcanus-japan
o poseu-vos en contacte per correu electrònic a

Podeu consultar aquí el pòster