Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2023-2024 / Escola de primavera de Northwestern Polytechnical University de Xi'an (Xina)

Escola de primavera de Northwestern Polytechnical University de Xi'an (Xina)

Fins a 5 estudiants de grau i màster universitari de la UPC podran participar en aquesta escola de primavera que girarà entorn de temes relacionats amb la intel·ligència artificial i les enginyeries.
Escola de primavera de Northwestern Polytechnical University de Xi'an (Xina)

Des de 2015, l'Escola de Primavera de Northwestern Polytechnical University de Xi'an, ha donat la benvinguda a més de 140 estudiants internacionals.

Sota el lema Digitally Empowered, Intelligently Connected, les persones seleccionades treballaran en equip sobre un projecte que girarà entorn de temes relacionats amb la intel·ligència artificial i les enginyeries. A més, podran gaudir d'activitats culturals sobre la cultura xinesa i d'una exploració de la ciutat de Xi'an, llar de la universitat.

Per sol·licitar-ne la participació, cal estar matriculat/da com a estudiant de grau (cursant el tercer curs o superior) o de màster de la UPC i presentar la documentació següent a abans del 18 de febrer:

• certificat de coneixement d'idioma anglès
  • còpia de la pàgina de dades personals del passaport
  • còpia de l'expedient acadèmic en anglès (tret de l'e-secretaria)

Entre el 16 i el 26 d'abril de 2024, fins a 5 estudiants de la UPC seran seleccionats per part del Gabinet de Relacions Internacionals, per participar-hi.

Les persones seleccionades gaudiran de l'exempció de taxes de matrícula a l'escola de primavera. A més a més, la Northwestern Polytechnical University es farà càrrec de les despeses de l'allotjament i el transport per a les activitats culturals organitzades a la ciutat. Per altra part, les despeses de viatge d'anada i tornada, així com les entrades als museus de la ciutat seran a càrrec dels i les participants.

Per a més informació, podeu consultar l'enllaç següent: https://www.upc.edu/sri/ca/noticies/escola-de-primavera-de-la-northwestern-polytechnical-university-de-xian-xina