Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2023-2024 / Ofertes formatives en Benestar Emocional

Ofertes formatives en Benestar Emocional

Diferents possibilitats d'activitats adreçades a l'estudiantat
Ofertes formatives en Benestar Emocional

Dins del marc d'Universitat Saludable, la UPC t'ofereix un ampli ventall d'activitats dirigides per experts (psicòlegs, fundacions, terapeutes, etc.): cursos i tallers pràctics on podràs desenvolupar les teves capacitats, afrontar les situacions quotidianes d'estrès sense enfonsar-se, tenir relacions satisfactòries o treballar de manera eficient.

Pots inscriure't en les següents activitats:

• Estrategies per cuidar el teu benestar emocional, del 16 d'octubre al 15 de desembre. Inscripcions fins el 16 d'octubre. Gratuït.
  • Ansietat davant dels exàmens i presentació de treballs, dies 11 i 18 d'octubre. Inscripcions fins el 4 d'octubre. Gratuït  amb fiança de 5€  que serà reemborsable si es compleix el 100%.
  • Eines per millorar la concentració, dies 11, 18 i 25 d'octubre . Inscripcions el 4 d'octubre. Gratuït  amb fiança de 10€  que serà reemborsable si es compleix el 100%.
  • Monogràfics a Terrassa, dies 11 i 18 d'octubre i 15 i 29 de novembre. Terminis d'inscripció diferents segons el monogràfic. Gratuïts

Tota la informació la pots trobar aquí.