Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2023-2024 / Mobile World Congress 2024 Talent Arena

Mobile World Congress 2024 Talent Arena

Durant el Mobile World Congress (MWC) 2024 s'organitza la primera edició de la TALENT ARENA, un espai dedicat exclusivament al talent digital; un event al que conviden a participar a estudiants UPC d'últims cursos de grau i màster d'àmbits tecnològics, en aquesta oportunitat única d'aprenentatge i networking.
Mobile World Congress 2024 Talent Arena

Durant quatre dies, l'estudiantat tindrà l'oportunitat d'accedir al MWC Barcelona 2024 i participar a la Talent Arena, on podran submergir-se en una experiència en la que podran ampliar les seves habilitats i coneixements digitals i col·laborar amb altres professionals del sector tecnològic.

TALENT ARENA és un espai que de més de 1.500 m2 d'espai d'exposició, auditori, tallers i sessions sobre Intel·ligència Artificial, Enginyeria de Software, Ciència de Dades i Microxips. A més, els assistents podran accedir a conferències exclusives amb destacats ponents de la indústria, com ara David Cuartielles (Arduino), Andrés Torrubia (Institut de IA), Carlos Villavieja (Google) i molts altres.

Durant l'esdeveniment, l'estudiantat UPC també tindrà l'oportunitat de participar en un hackathon de 48 hores amb la iniciativa global Open Gateway de la GSMA, on podrà mostrar les seves habilitats de programació.

Per facilitar la seva inscripció, l'estudiantat UPC té el següent codi: TALENTARENA24 (es recomana consultar l'agenda per seleccionar la sessió que més interessi).

Data límit d'inscripció: 18 de febrer

Per obtenir més informació i inscripcions, les persones interessades poden visitar el següent enllaç: https://talentarena.mobileworldcapital.com/