Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2023-2024 / Fora barreres!, mapathon per l'accessibilitat

Fora barreres!, mapathon per l'accessibilitat

Ets estudiant de la UPC? T'interessa participar en una activitat de sensibilització sobre l'accessibilitat urbana per col·lectius amb discapacitats? Participa a les mapathons del Fora Barreres d'enguany i reconeix 0,5 ECTS!
Fora barreres!, mapathon per l'accessibilitat

El proper 3 de desembre, es farà una acció simultània col·laborativa inclusiva al voltant del Dia mundial de les persones amb discapacitat, la mapathon "Fora barreres!". Els objectius de la mapathon son:

• Recollir informació clau d’accessibilitat de l'entorn per resoldre punts crítics.
  • Visibilitzar i sensibilitzar sobre l’accessibilitat per avançar cap a la plena inclusió.
  • Fer avançar l’ús d’eines GIS (Sistemes d'Informació Geogràfica) per millorar l’accessibilitat.

Si vols participar com a voluntari o voluntària, t'has d'inscriure. L'activitat pot durar fins a 3 hores i el compromís inclou la participació a una formació online el dia 21 de novembre de 16h a 17 h.

#ForaBarreresUPC #MapathonUPC

Activitat col·laborativa
Organitzem una trobada de gent per posar informació en un mapa.

Punts crítics
Posarem punts rellevants al mapa de manera senzilla.

Geolocalització
Els resultats són visibles en temps real en un mapa.

Activitat de curta durada (màxim 3h).