Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2023-2024 / Acte de presentació de l’estudi “La construcció de l’Hotel Internacional a l’Exposició Universal de Barcelona de 1888"

La directora i l’equip directiu de l’EPSEB es complauen a convidar-vos a l’acte de presentació de l’estudi “La construcció de l’Hotel Internacional a l’Exposició Universal de Barcelona de 1888", el proper dijous 23 de novembre, a les 18:30 hores. Aquest acte s'emmarca en les activitats de commemoració de l'any Domènech i Montaner.

L’estudi “La construcció de l’Hotel Internacional a l’Exposició Universal de Barcelona de 1888" és un treball que ha realitzat un grup d'estudiantat i professorat de l'EPSEB, sota la coordinació del professor Jaume Rosell.

El grup de treball està format per:

• Estudiantat: Eulàlia Gonzálvo, Alexander Guirado, Marina Horn, Ornella Iovine, Juan Marcos Ramos i Bru Resina

• Professorat: Montserrat Bosch, Jordi Martí, Joan Olona, Susana Pavón, Jaume Rosell, Maribel Rosselló i Clàudia Sanmartí.

L'acte es farà el dijous 23 de novembre, a les 18:30 hores, a la Sala de Graus de l'EPSEB.

Es prega confirmació d'assistència abans del dia 22 de novembre: secretaria.director.epseb@upc.edu