Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2023-2024 / Sessió informativa sobre pràctiques en empresa

Sessió informativa sobre pràctiques en empresa

T’interessa fer pràctiques en empresa però no saps com fer-ho? Tens dubtes sobre quins documents has d’entregar o sobre el procés i condicions per poder-les fer? El proper 19 d'octubre fem una sessió informativa per a l'estudiantat de màster.
Sessió informativa sobre pràctiques en empresa

L'objectiu de les pràctiques externes és la de poder aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la formació acadèmica, afavorir l'adquisició de competències per a l'exercici d'activitats professionals, i obtenir una experiència pràctica que millori l’ocupabilitat i la inserció al mercat de treball.

Aquestes pràctiques es poden fer en empreses, institucions i entitats públiques i privades en l'àmbit nacional i internacional, i en la pròpia universitat.

Es formalitzen a través de la signatura de convenis de cooperació educativa entre l'estudiant, la Universitat i l'empresa o institució que acull l'estudiant.

Si t’interessa fer unes pràctiques en empresa però tens dubtes de com fer-ho, pots venir a la sessió informativa que es farà el proper 19 d'octubre a les 15.00 hores a l’aula 0.9.