Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2023-2024 / Unite! virtual fair

Unite! virtual fair

El proper 8 de novembre, es celebrarà una fira virtual dirigida a l'estudiantat i PDI interessat a conèixer les diferents possibilitats que ofereix l'aliança europea d'universitats Unite!, en la que participa la UPC.
Unite! virtual fair

La fira virtual Unite! es farà el 8 de novembre, entre 14 i 16 hores. Es tracta d'un interessant event online per a tot l'estudiantat que vulgui conèixer les diferents possibilitats que els hi ofereix l'aliança europea d'universitats Unite!.

Hi haurà informació general sobre l'aliança Unite! i també informació sobre: programes conjunts de màster o dobles titulacions, pràctiques, cursos d'estiu o d'hivern, cursos híbrids "BIPs" (amb una part física i una altra online), assignatures online "VECP", cursos d'idiomes i de comunicació intercultural, activitats de student engagement, etc.

Per altra banda, el mateix 8 de novembre, entre 16.15 i 17 hores, hi haurà un match-making event adreçat a tot el PDI interessat en conèixer quines possibilitats hi ha per col·laboracions en ensenyaments híbirids ("blended") o virtuals, i fer networking amb col·legues d'altres universitats de l'aliança Unite!.

En tots dos casos cal inscripció prèvia, la data límit de la inscripció és el 6 de novembre: www.kth.se/form/6512808a8133f15000e4d30a

Unite! Virtual Fair 2023_Poster.png