Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Jornada gratuïta sobre rehabilitació a Europa

Jornada gratuïta sobre rehabilitació a Europa

El proper dijous 27 d'octubre es celebra la jornada Rehabilitation in Europe. Renovation Wave and NextGenerationUE
Jornada gratuïta sobre rehabilitació a Europa

En el marc del projecte Erasmus + SMART Rehabilitation 3.0, en el que hi participa professorat i estudiantat de l'EPSEB, es celebra, el proper dijous 27 d'octubre, a Madrid en versió presencial i també en versió on-line per streaming, la jornada Rehabilitation in Europe. Renovation Wave and NextGenerationUE, en la que s'abordaran qüestions com la renovació del parc edificat d'habitatges, noves estratègies d’aprenentatge des de les universitats europees i la formació necessària per ser un expert en rehabilitació amb un perfil europeu.

Registre imprescindible

ℹ Programa de la jornada