Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Entrega d’EPIs a l’estudiantat de l’assignatura Prevenció de Riscos Laborals

Entrega d’EPIs a l’estudiantat de l’assignatura Prevenció de Riscos Laborals

El Laboratori d'Ergonomia, Biomecànica i Prevenció fa entrega de les EPIs a l'estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, per a poder fer la part pràctica de l'assignatura de Prevenció de Riscos Laborals, que inclou visites a obres.
Entrega d’EPIs a l’estudiantat de l’assignatura Prevenció de Riscos Laborals

L'estudiantat de l'assignatura Prevenció de Riscos Laborals del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació va fer, el passat 22 d'octubre, el temari sobre sinistralitat laboral.

Per a complementar el temari, el professorat del Laboratori d'Ergonomia, Biomecànica i Prevenció de l'Escola va fer entrega de material EPI, per a que l'estudiantat pugui dur a terme la part pràctica de l'assignatura, que inclou visites a obra i la realització de diferents tallers pràctics.

Així, a la part teòrica del taller es va explicar la legislació vigent en matèria de sinistralitat laboral. I a les instal·lacions del Laboratori es va fer entrega del material EPI consistent en una armilla reflectant i un casc.

Ja amb tot el material, l'estudiantat i el professor de l'assignatura i subdirector de Política Científica, Responsabilitat Social i Promoció, Jaume Guixà, van anar a l'entrada de l'EPSEB a fer-se una fotografia, juntament amb la directora de l'Escola, Inma Rodríguez, i el subdirector Cap d'estudis del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació i d'Estudiantat, Blas Echebarria.