Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Oferta de pràctiques dins el Programa Campus Rural

Oferta de pràctiques dins el Programa Campus Rural

Oferta de pràctiques de l'Ajuntement de Vielha e Mijaran (Lleida) per a l'estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació o dels màster universitaris en Construcció Avançada en l'Edificació, en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació o en Gestió de l'Edificació. Termini d'inscripcions 10 d'abril de 2023.
Oferta de pràctiques dins el Programa Campus Rural

Aquesta convocatòria vol facilitar la realització de pràctiques acadèmiques en entorns rurals, oferint diverses beques que inclouen una ajuda de 1000 euros bruts al mes a l'estudiantat. Les pràctiques acollides a aquest programa, s'han de realitzar en empreses i entitats ubicades en entorns rurals amb problemes de despoblació, que ofereixin un programa de pràctiques d'entre 3 i 5 mesos de durada a realitzar entre els mesos de maig i novembre de 2023.

Què és el programa Campus Rural?

El Programa Campus Rural és una iniciativa desenvolupada pel Ministerio para la Transición Ecológica y el reto demográfico, en col·laboració amb el Ministerio de Universidades i les Universitats Públiques Espanyoles, que permet que els universitaris de qualsevol titulació oficial puguin dur a terme pràctiques acadèmiques a municipis de menys de 5000 habitants en zones rurals amb problemes de despoblació de qualsevol Comunitat Autònoma de l'estat espanyol, a través d'entitats les dependències de les quals estiguin ubicades a les zones objecte de la iniciativa, ja sigui empreses, ajuntaments, mancomunitats o altres organismes.

Les pràctiques es poden realitzar entre els mesos de maig i novembre, amb una durada d'entre 3 i 5 mesos i incorporen una ajuda a l'estudi de 1000 euros/bruts al mes que assumeix el Programa Campus Rural.