Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021

Sessió informativa MUCAE
Les sessions informatives de màster són la millor opció perquè puguis conèixer de primera mà l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona, les seves instal·lacions i els estudis que s'hi imparteixen.
Sessió informativa MUDIATEC
Sessió informativa MUPRL
L'EPSEB participa a Tasta la UPC
Jornada de Portes Obertes ATE
Les Jornades de Portes Obertes (JPO) són la millor opció perquè puguis conèixer de primera mà l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona, les seves instal·lacions i els estudis que s'hi imparteixen.
ENTER a la UPC sobre Arquitectura, Urbanisme i Edificació
Què vam oferir? Vam proposar una activitat d'orientació, en format virtual, per conèixer què hi ha al darrera l'àmbit de coneixement de l'arquitectura i l'urbanisme i l'edificació, i identificar els diferents graus universitaris que en formem part.
Xerrada a l'Institut Martí Dot
El dia 17 de febrer es va realitzar una xerrada a l'Institut Martí Dot (Sant Feliu de Llobregat)
V Fira "Estudiar en España" - MARROC
La V Feria Estudiar en España - Marruecos, va ser organitzada pel SEPIE (Servicio Español para la Internacionalizacion de la Educación), amb la col·laboració de la Consejería de Educación en Marruecos i l'Instituto Cervantes.
Connexió per Meet amb l'Escola del Treball
El dia 03 de febrer es va realitzar un Meet amb l'Escola del Treball (Barcelona) per promocionar el grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomática
Xerrada a l'escola Isabel de Villena
El dia 27 de gener es va realitzar una xerrada a l'escola Isabel de Villena (Esplugues de Llobregat) per promocionar el grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
Sessió informativa i crida de voluntariat del Projecte Rossinyol
Vols formar part del canvi social? Participa en el Projecte Rossinyol!
Tallers i propostes formatives sobre Igualtat i Inclusió adreçats a PDI i PAS de la UPC
Les inscripcions són a través de l'ICE en el cas del PDI i del SDP en el cas del PAS.
Docència inclusiva
La Universitat Politècnica de Catalunya ofereix atenció específica a l'estudiantat amb necessitats de suport educatiu amb l'objectiu de garantir la plena inclusió i la igualtat d'oportunitats.
Programa de Voluntariat TIC a la UPC
Es tracta de col·laboracions que contribueixen a millorar el funcionament i les activitats d'entitats socials del nostre entorn, a partir de la vinculació de l'estudiant amb una entitat per oferir suport tecnològic, formació als usuaris o membres de l'entitat, disseny de pàgines web o aplicacions, suport en comunicació 2.0 (xarxes socials, disseny gràfic, web), etc.
Jornada "La planificació de la seguretat amb perspectiva de gènere" 2021
El proper 5 de març es durà a terme aquesta Jornada que forma part del programa d'activitats per celebrar el 50 aniversari de la UPC.
Setmana de la Dona UPC
La UPC celebrarà la II Setmana de la Dona UPC del 8 al 12 de març 2021. En aquesta edició, la UPC posa l’accent en àmbits com són la perspectiva de gènere en la docència, dones referents en el futur professional de les estudiants UPC i de recent titulades, la participació de la comunitat en l’elaboració del 4t pla d’igualtat de la UPC i en compartir accions i projectes desenvolupats en relació a la igualtat de gènere en la universitat.
3 nous articles sobre la restauració de la Casa Batlló en què ha col·laborat professorat de l'EPSEB
Els articles expliquen el pla director del projecte i els estudis per a la restauració de la façana i la planta noble d'aquest edifici d'Antoni Gaudí.
A la recerca de nous materials que ens protegeixin del foc
Al Laboratori del Foc de l'EPSEB us ensenyarem els experiments que fem per analitzar el comportament dels materials enfront del foc i us explicarem les investigacions que estem fent per desenvolupar materials amb un millor comportament en cas d'incendi.
Introducció a la geoinformació. Sistemes d'Informació Geogràfica
Avui dia un 70% de la informació que utilitzem està geolocalitzada.
Xerrada AquiSTEAM
Aquí STEAM UPC és una iniciativa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per atreure talent femení als estudis de tecnologia i enginyeria, adreçada específicament a noies d’entre 9 i 14 anys de Catalunya.