Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / Sessió informativa i crida de voluntariat del Projecte Rossinyol

Sessió informativa i crida de voluntariat del Projecte Rossinyol

Vols formar part del canvi social? Participa en el Projecte Rossinyol!
Sessió informativa i crida de voluntariat del Projecte Rossinyol

El Projecte Rossinyol és un projecte de mentoria en el lleure que fomenta relacions d'un a un entre estudiantat universitari voluntari i noies i nois preadolescents. El projecte afavoreix la cohesió social i la igualtat d'oportunitats, així com l'intercanvi i el foment de la multiculturalitat, la descoberta de la responsabilitat social a l'estudiantat universitari.

El Projecte ha estat inclòs en el Pla de Millora d'Oportunitats Educatives de la Generalitat de Catalunya per tal d'impulsar la mentoria per combatre la crisi educativa derivada de la pandèmia. Gràcies a aquesta iniciativa, alumnat de dos instituts de Sant Adrià de Besòs i L'Hospitalet de Llobregat podran participar en el projecte, per la qual cosa la Fundació Servei Solidari necessita captar més mentores i mentors per començar la mentoria al febrer:

• INS La Mina - 6 parelles - inici 15 de febrer.
  • INS Eduard Fontseré - L'Hospitalet - 4 parelles - inici 8 de febrer.

A més, la participació en aquest projecte permet obtenir el reconeixement d'ECTS d'extensió universitària.

Si estàs interessat/ada, a la sessió informativa del proper divendres 5 de febrer a les 17 hores t'explicarem com formar part del Projecte Rossinyol.

Dades de la sessió informativa

• Data: 5 de febrer de 2021
  • Hora: 12 hores