Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2019-2020 / Projectes de Cooperació al DBMC 2020

Projectes de Cooperació al DBMC 2020

El comitè organitzador del DBMC 2020 (Congrés sobre Durabilitat dels Materials en la Construcció), en col·laboració amb el CCD, va convocar la primera edició del Concurs Internacional de projectes de Cooperació i Desenvolupament, en el marc de la Conferència de DBMC
Projectes de Cooperació al DBMC 2020

L'objectiu principal del concurs és donar suport i reconeixement a la participació activa de la comunitat universitària en projectes de cooperació al desenvolupament en el camp de les tècniques i materials de construcció sostenible.

Els membres del comitè organitzador del concurs seran el Dr. Joan Moreno, Professor de l'Escola Superior d'Arquitectura del Vallès, delegat pel Comitè Organització del DBMC 2020, i el Sr. Didac Ferrer.

Aquesta primera edició va estar oberta a projectes, d'activitats formatives i altres iniciatives relacionades amb la cooperació en països econòmicament vulnerables que contribueixin al desenvolupament sostenible i tinguin en compte la durabilitat dels materials de construcció.

El concurs va estar obert a tots els estudiants de qualsevol universitat del món, sempre que estiguin associats a una organització sense ànim de lucre.

Més informació a la plana del congrés

arxivat sota: